Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Skatepakke for norske forhold


OlaM

Recommended Posts

Tyvärr är detta verkligheten för dom som verkligen är astmasjuka och vill försöka träna och tävla ändå. Har själv en son med dessa besvär. Ibland kan han nästan tävla på samma villkor som andra mha medicinering, ibland lyckas det ändå inte och då får man ta hand om en gråtande, livrädd son som är nära att kvävas.
Link to comment
Share on other sites

Tyvärr är detta verkligheten för dom som verkligen är astmasjuka och vill försöka träna och tävla ändå. Har själv en son med dessa besvär. Ibland kan han nästan tävla på samma villkor som andra mha medicinering, ibland lyckas det ändå inte och då får man ta hand om en gråtande, livrädd son som är nära att kvävas.

 

 

Ajaj, där sjönk stämningen igen. 

Lycka till med grabben och dela gärna med dig av era erfarenheter, kan säkert tillföra mycket i detta svåra ämne!

Link to comment
Share on other sites

Tyvärr är detta verkligheten för dom som verkligen är astmasjuka och vill försöka träna och tävla ändå. Har själv en son med dessa besvär. Ibland kan han nästan tävla på samma villkor som andra mha medicinering, ibland lyckas det ändå inte och då får man ta hand om en gråtande, livrädd son som är nära att kvävas.

 

Du har selvsagt helt rett og jeg skal presisere at det er mine medisiner som er i bildet. Jeg har hatt astma siden jeg var 7-8 år gammel.

Link to comment
Share on other sites

Otajmat av Halvarsson att börja använda spray nu... Säger han själv också... Men gäller att få ordning på detta hur mycket de får spraya alltså (o hur mkt de har sprayat) o frågan är om man verkligen ska få spraya nåt alls m en medicin som kanske kan ha anabola effekter i större mängder... För vem frågar efter om det är stora mängder i läppstift
Link to comment
Share on other sites

Hej!

Seriöst så skulle jag också(om jag var elit)skaffa astmamedel ögonaböj, aldrig att man skulle ge moståndarna nått försprång B)

 

Nu har jag ju iofs redan astma och är med andra ord redan försedd, tyvärr har jag även nackdelarna som den riktiga diagnosen innebär.

 

//F

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...