Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Hur förvarar ni era längd/rullskidor?


JumpyWizard

Recommended Posts

Hej!

Jag genomför en kort marknadsundersökning för att få insikt i hur längd-/rullskidåkare hanterar förvaringen av sina skidor för att förstå om det skulle finnas intresse för en ny, enkel lösning för att förvara dem. Jag hade varit jättetacksam om ni kunde ta er tiden att svara på enkäten, det tar inte mer än 2 minuter:

https://forms.office.com/e/eRrwWb2h50

Mvh Adrian

Link to comment
Share on other sites

Hej Adrian, du kommer inte att få så många som klickar på en okänd länk från en användare som precis registrerat sig. Förslag: beskriv mer om vad du vill uppnå och vad du vill diskutera.
Ni som är försiktiga med att klicka på länkar kan diskutera här i tråden i stället /moderator

Link to comment
Share on other sites

Hej! Absolut, jag förstår. Jag är ingenjörsstudent och bor i korridorsrum, tyckte själv att både skidor och rullskidor (särskilt skate som inte ens kan stå upprätt själva) var himla otympligt att ha hemma - så jag gjorde mig en lösning med särskilda krokar/hängare som gjort alltihopa väldigt smidigt och organiserat i hallen.

Därför tänkte jag kolla om det kunde finnas intresse hos andra för samma sak 🙂 Jag gjorde formuläret i Microsoft Office för att länken inte skulle tyckas suspekt - Vill ni inte trycka på länken får ni gärna skriva här i tråden istället!

14 hours ago, Maria Snö said:

Själv förvarar jag rullskidorna i sina fodral ovanpå vanliga garderober. Tyvärr sticker de ut och man riskerar att dra ned dem varje gång man öppnar garderobsdörren. Mycket dålig lösning 🤪

Jag gjorde på samma vis förut - vet inte hur många gånger jag nästan fått dem i huvudet...

Link to comment
Share on other sites