Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Klarälvsbanan


bjorn12

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Är det nån mer än jag och vasa som ska åka den 2e Juli på klarälvsbanan? :P

Nej' date=' tyvärr då är det rullskidsläger och andra banvallar.[/quote']

ja det var ju synd att det krockade!

 

Verkar som om det det blir du och jag vasa :D

Kan ev vecka 28 på torsdag eller på em någon dag den veckan.

Link to comment
Share on other sites

Kommer dock att kolla om jag kan ta någon dag ledigt.

Vore kul om du kunde va med! jag har svårt att få till det på helgen men ska du med kanske vi kan sammåka då jag fixat skjuts från kristinehamn :)

Åker du från Kristinehamn till Uddeholm? Eller till Karlstad och buss därifrån. Ett alternativ för mig är att jobba halvdag, men det förutsätter att du åker direkt till Uddeholm. Då kan jag säkert jobba halvdag och ta en skön flex på Klarälvsbanan på eftermiddagen ;)

Link to comment
Share on other sites

Eller om vi gör såhär vasa. Startar från Uddeholm med 2or vid , 12:30 . Och kör ner mot Karlstad. räcker ju gott och väl egentligen :) .

Farsan erbjöd sig att langa lite vatten också, om vi ville testa och köra utan stopp ;) .

Ursäkta för sent svar...

Jag tycker vi kör så, låter finemang det hela! :)

Det är kanske att köra livet ur oss (mig) med 17 mil.

 

Har dock lite dåligt samvete för det här med att farsan din ställer upp så hårt.

Men samtidigt tror jag han tycker det är lite roligt. ;)

Och langningen är ju i klass med Team United Bakeries som det gick att se i Norge!

 

Brazan, du får följa med på lördag.

Edited by Vasa
Link to comment
Share on other sites

Eller om vi gör såhär vasa. Startar från Uddeholm med 2or vid ' date=' 12:30 . Och kör ner mot Karlstad. räcker ju gott och väl egentligen :) .

Farsan erbjöd sig att langa lite vatten också, om vi ville testa och köra utan stopp ;) .[/quote']

Ursäkta för sent svar...

Jag tycker vi kör så, låter finemang det hela! :)

Det är kanske att köra livet ur oss (mig) med 17 mil.

 

Har dock lite dåligt samvete för det här med att farsan din ställer upp så hårt.

Men samtidigt tror jag han tycker det är lite roligt. ;)

Och langningen är ju i klass med Team United Bakeries som det gick att se i Norge!

 

Brazan, du får följa med på lördag.

Hade varit skoj men jobbar hela helgen tyvärr men ja ska kolla här när ni skriver så kanske det passar nån gång vore skoj.

Link to comment
Share on other sites

Hade varit skoj men jobbar hela helgen tyvärr men ja ska kolla här när ni skriver så kanske det passar nån gång vore skoj.

Du får ha lycka till imorgon! :)

 

Vad kör du med för hjul?

Rapportera gärna här hur det gick, är alltid roligt med info...

Edited by Vasa
Link to comment
Share on other sites

Eller om vi gör såhär vasa. Startar från Uddeholm med 2or vid ' date=' 12:30 . Och kör ner mot Karlstad. räcker ju gott och väl egentligen :) .

Farsan erbjöd sig att langa lite vatten också, om vi ville testa och köra utan stopp ;) .[/quote']

Ursäkta för sent svar...

Jag tycker vi kör så, låter finemang det hela! :)

Det är kanske att köra livet ur oss (mig) med 17 mil.

 

Har dock lite dåligt samvete för det här med att farsan din ställer upp så hårt.

Men samtidigt tror jag han tycker det är lite roligt. ;)

Och langningen är ju i klass med Team United Bakeries som det gick att se i Norge!

 

Brazan, du får följa med på lördag.

Ingen som helst fara! Han tycker bara det är roligt att hänga på har han sagt! Så det gör han så gärna! då kör vi så då:)! ska bli roligt att se om det blir nån skillnad i tid när man slipper stanna :)!

Link to comment
Share on other sites

Då har man kört klarälvsbanan 82 km 225 min 2.45/km 21.87/km tim hjul bak 2-or fram 1-or gummihjul.

Mycket fin tur bra asfalt men lite för platt tycker jag.

Där gick det undan!

Ja det får man lov att säga! :D

Förresten, vilken sträcka fick du till 82 km, för kör man från "port" till "port" blir det ju någon kilometer längre?

 

Jahapp, är du redo för lördagen då Andreas?

Link to comment
Share on other sites

Då har man kört klarälvsbanan 82 km 225 min 2.45/km 21.87/km tim hjul bak 2-or fram 1-or gummihjul.

Mycket fin tur bra asfalt men lite för platt tycker jag.

Där gick det undan!

Ja det får man lov att säga! :D

Förresten' date=' vilken sträcka fick du till 82 km, för kör man från "port" till "port" blir det ju någon kilometer längre

 

 

Tjena vasa Mor o far bor i Råda gick av där så ja uppskattade att det va ca 3 km kvar till porten i uddeholm kanske har fel men en go tur va det .

 

 

Jahapp, är du redo för lördagen då Andreas?[/quote']

Link to comment
Share on other sites

Då har man kört klarälvsbanan 82 km 225 min 2.45/km 21.87/km tim hjul bak 2-or fram 1-or gummihjul.

Mycket fin tur bra asfalt men lite för platt tycker jag.

Där gick det undan!

Ja det får man lov att säga! :D

Förresten' date=' vilken sträcka fick du till 82 km, för kör man från "port" till "port" blir det ju någon kilometer längre?

 

Jahapp, är du redo för lördagen då Andreas?[/quote']

Klart jag är! ;) . Är laddad!! själv då? Hoppas på uppehåll!

 

Bra kört Brazan! Du får hänga med nån gång när vi kör banan. alltid roligt med fler personer som är med!

Edited by Andreas87
Link to comment
Share on other sites

Klart jag är! ;) . Är laddad!! själv då? Hoppas på uppehåll!

 

Bra kört Brazan! Du får hänga med nån gång när vi kör banan. alltid roligt med fler personer som är med!

Jo det är nog hyfsat i varje fall. ;)

 

Ser ut att bli någorlunda väder, tur vi inte åker idag.

Edited by Vasa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...