Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Klarälvsbanan


bjorn12

Recommended Posts

Egentligen när som helst, men en helg verkar väl logiskt? :)

Jag skulle också följa med på en tur i framtiden! Men för tillfället blir jag nog bara lämnad i kölvattnet tror jag.

 

Jakob, såg på din blogg att du ska börja köra för Oseberg, något särskilt skäl till varför du väljer den klubben?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Egentligen när som helst' date=' men en helg verkar väl logiskt? :)[/quote']

Jag skulle också följa med på en tur i framtiden! Men för tillfället blir jag nog bara lämnad i kölvattnet tror jag.

 

Jakob, såg på din blogg att du ska börja köra för Oseberg, något särskilt skäl till varför du väljer den klubben?

Flyttar till Tönsberg och den klubben var närmast, så det känns logiskt att vara med på träningar där :) Ligger ju milvis efter de andra i min ålder som kört sen 7-årsåldern men lite teknikträning ska man nog få :)

Link to comment
Share on other sites

Jag är på!=)

Jag funderar över det med tempot.

Vad har du för idéer där?

Vi har ju fått lite påbackning tidigare. ;)

 

För om jola61 tar tävlingsskateskidorna lär det bli väldigt jobbigt med 3or.

Han låg och drog i 21-22 km/h sist och globen fick byta till tävlingsskidorna på slutet för att hinna med. ;)

 

Vi får lägga in också så Vasaloppsgruppen kan hänga med.

Det borde ju gå att få med någon därifrån tycker jag.

 

Sedan angående tiden.

Det går en buss från Karlstad till Uddeholm enligt nedan.

Datum: 2011-09-10

Avgår - Karlstad Busstation: 10:40

Ankomst - Uddeholm: 12:13

Restid: 01:33

Byten: 0

Rutt: 600

Biljettpris: 125.00 SEK

Edited by Vasa
Link to comment
Share on other sites

Fint då hoppar jag på bussen denna gång ;)

Låter bra det, du får ställa in navigatorn rätt bara så du inte behöver påfresta Clion så hårt. ;)

 

Detta är väl förresten bara en uppvärmning för MMG som jag förmodar tänker delta i K24H den 24-25 september i Karlstad?

3 km simning / 300 km cykel / 90 km rullskidor / 30 km löpning inom 24 timmar.

Link to comment
Share on other sites

Ja just det ..det var ju det här med tempot också..Tycker mig känna igen denna diskussion..;-)..Har givit upp detta med att "hålla ned" tempot åt er grabbar! ;-b Jag är på från början och sen ser jag väl hur länge jag hänger med er..Vill som sagt "köra 9 mil"..ändå s a s..=)..

Kan lägga ut en inbjudan (igen) om du vill Vasa..eller så lägger du ut den själv..;-)

Är i fasen av att köpa nya skidor och pjäxor..och kommer nog att försöka ha lite lättare rullisar på denna gång..Eller så toktränar jag tung styrketräning nu fram till den 10e..hehe.. ;-bÄr helt säker på att jag inte hänger med er just nu, i alla fall på de hjul och rullskidor jag har nu..

Det här med K24H, fick jag nys om först igår..Måste erkänna att det är något jag velat göra länge..d v s Hela klassikern i ett svep..=) Helt klart mycket intressant utmaning!!!=b

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...